?>

12 bin kilometreden gelen teşekkür

Geçtiğimiz yıl Ağustos ayında Nevşehir’de Kapadokya bölgesini ziyareti sırasında rahatsızlanan ve oğlu tarafından Kayseri Şehir Hastanesi’ne getirilen, 66 yaşındaki Meksikalı Enrique Gudino Magana isimli hasta, kendisini sağlığına kavuşturan Kayseri Şehir Hastanesi çalışanlarına 12 bin kilometre öteden çektiği video ile teşekkür etti..

Sağlık - 6 yıl önce

Geçtiğimiz yıl Ağustos ayında Nevşehir’de Kapadokya bölgesini ziyareti sırasında rahatsızlanan ve oğlu tarafından Kayseri Şehir Hastanesi’ne getirilen, 66 yaşındaki Meksikalı Enrique Gudino Magana isimli hasta, kendisini sağlığına kavuşturan Kayseri Şehir Hastanesi çalışanlarına 12 bin kilometre öteden çektiği video ile teşekkür etti. Kayseri Şehir Hastanesi’ndeki tedavi sonrasında sağlığına yeniden kavuştuktan sonra Meksikaya dönen Magana, sağlığına kavuştuktan sonra, aradan geçen 1 yılda yeniden sağlığına kavuştuğu günün anısına 22 Ağustos’ta yıldönümü kutlama yaptı. Meksikalı Magana, Kayseri Şehir Hastanesi çalışanlarına 12 bin kilometre öteden gönderdiği videoda, "Bu gün 22 Ağustos 2020. Bir yıl önce Kayseri Şehir Hastanesi yoğun bakım ünitesinden taburcu olmuştum. Hastanede kaldığım 15 gün boyunca profesyonel bir medikal ekip tarafından en üst seviyede sağlık hizmeti aldım. Tedavimde emeği geçen başta hastane başhekimi Prof. Dr. İlhami Çelik olmak üzere tüm doktorlara, hemşirelere, servis çalışanlarına, hastane yönetimi ve idarecilerine çok teşekkür ederim. Türkiye’ de aldığım başarılı tedavi sonrası iyileşmemin birinci yılını kendi ülkem olan Meksika ve ikinci vatanım olarak gördüğüm Türkiye bayrakları ile aile fertlerim arasında futbol oynayarak kutladım. Umarım önümüzdeki sene iyileşmemin ikinci yılında Türkiye’ ye, Kayseri Şehir Hastanesi’ ne gelip, hayatta kalabilmek için bana verilen ikinci şansı birlikte yan yana kutlamak için Türk dostlarımı ziyaret edeceğim. Ülkenizde turist olarak bulunurken yüksek standartlarda, kaliteli sağlık hizmetlerinden faydalanarak kendi vatandaşlarınızla aynı şartlarda tedavi görerek tamamen iyileştiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu yüzden Türkiye Cumhuriyeti’ ne, Sağlık Bakanlığı’ na sonsuz teşekkür eder, sizlere minnettar olduğumu bildirmek isterim” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Yüzde 70 hibe destekli sera projesinde ilk fideler toprakla buluştu

2020-08-31 00:00 - Güncel

10 yaşında yaptığı kazı çekicini 38 yıl sonra Zerzevan Kalesinde kullandı

2020-08-25 00:00 - Diyarbakır

Ağrı Milli Eğitim Müdürü Tekin, sözleşmeli öğretmenlerle buluştu

2020-08-28 00:00 - Eğitim

Bağlar Belediyesinin desteği ile üniversiteyi kazandılar

2020-08-31 00:00 - Diyarbakır

Bakan Ersoy: “Zafer Bayramı’nda ülkemize yaşattığınız büyük zafer için teşekkürler″

2020-08-31 00:00 - Sağlık

Kimse görmez dediler helikoptere yakalandılar

2020-08-26 00:00 - Eğitim

Bingöl’de 51 EBA destek noktası oluşturuldu

2020-08-31 00:00 - Diyarbakır

MŞÜ’de “Öğret STEM Kampı” sona erdi

2020-08-31 00:00 - Diyarbakır

Bingöl’de 2 bölgede orman yangını

2020-09-01 00:00 - Eğitim

Başkan Karamehmetoğlu’nun acı günü

2020-09-01 00:00 - Diyarbakır

İlgili Haberler

Gebelik zehirlenmesiyle acile koştu: Anne ve bebeği için 1 aylık seferberlik

09:56 - Sağlık

Yaz aylarinda kene tehlikesine dikkat

09:27 - Sağlık

Eskişehir’de ’Ebe-Gebe-Anne-Bebek Buluşması Etkinliği’ düzenlendi

09:51 - Sağlık

Hisarcık’ta ilk hastalıktan ari büyükbaş işletmesi için önemli adım

09:54 - Sağlık

Trabzon Şehir Hastanesi Yükseliyor: 900 Yataklı Dev Projede Açılış Yıl Sonu Hedefleniyor

13:08 - Sağlık

Günün Manşetleri

Diyarbakır’da Sıcaklardan Kaçarken Sağlığınızdan Olmayın

23:41 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Yaz Sıcağı Etkisini Artırdı: Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Akın Etti

23:37 - Diyarbakır

17 Yıllık Kayıp Dosyasında Şok Gelişme

16:31 - Diyarbakır

Mahmut İrtem’den Suriye Kürtlerinin Son Yüzyılına Mercek Tuttu

16:22 - Diyarbakır

Kayıp Vedat Karabulut İçin Zamana Karşı Yarış

15:14 - Asayiş