?>

Diyarbakır'da hava sıcaklığı normale dönüyor

Diyarbakır ve bölgede yüksek hava sıcaklığı Pazartesi gününden itibaren düşmeye başlayacağı bildirildi.

- - 4 yıl önce

Sedat IRMAK

Meteoroloji 15. Bölge Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Tahmin ve Uyarı Merkezi'den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi, "Halen Bölgemiz genelinde mevsim normallerinin 4 ilâ 6 derece üzerinde seyreden hava sıcaklıklarının, 05.09.2022 Pazartesi gününden itibaren düşmeye başlayacağı, önümüzdeki hafta sonuna kadar Bölgemiz genelinde mevsim normalleri civarında seyredeceği tahmin ediliyor."
Haftanın Öne Çıkanları

KKTC’den İstanbul’a gelen yolcuların valizlerinden kaçak tütün ürünleri çıktı

2022-08-31 00:00 - Güncel

Bilgievi öğrencilerinden meteoroloji gezisi

2022-09-01 00:00 - -

Sıcaktan bunalanlar Hazar Gölü’ne akın etti

2022-08-28 00:00 - -

Kırsal mahallelerde 428 kilometre yol asfaltlandı

2022-09-02 00:00 - -

Kaymakam Beşikci, yapımı devam eden parkları denetledi

2022-09-02 00:00 - -

Diyarbakır'da hava sıcaklığı normale dönüyor

2022-09-02 00:00 - -

Tuşbalılar ilk yüzme havuzuna kavuşuyor

2022-08-29 00:00 - -

Diyarbakır’da 30 Ağustos Zafer Bayramı kabul töreni düzenlendi

2022-08-31 00:00 - Güncel

Ağrı Dağı’nın zirvesinde çay içip kahvaltı yaptılar

2022-09-01 00:00 - -

Hutbede anne baba hakkının önemi anlatıldı

2022-09-02 00:00 - -

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

Diyarbakır Bağlar’da Kuyumcuya Silahlı Saldırı

11:56 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Kavurucu Sıcaklarda Uzmandan uyarı

11:45 - Diyarbakır

Diyarbakır Gazi Yaşargil Hastanesi’nde Bir İlk

11:31 - Diyarbakır

Çermik’te Takdir Alan Öğrencilere jest

11:17 - Diyarbakır

Diyarbakır Suriçi’nde Aydınlatma Seferberliği

10:27 - Diyarbakır