<div>Almanya'da hükümet ile toplu sözleşme görüşmelerinin ikinci turunda anlaşamayan kamu çalışanları, ücret artışı talebiyle "uyarı grevleri" yapacak.</div> <div><span><span>Birleşmiş Hizmet Sektörü Sendikası'ndan (Ver.di) yapılan açıklamada, hükümet ve sendika temsilcileri arasında ikincisi yapılan toplu sözleşme görüşmelerinden sonuç çıkmadığı bildirildi.</span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, işveren tarafının somut zam teklifinde bulunmadığı, bu nedenle önümüzdeki günlerde kamu çalışanlarının ülke genelinde uyarı grevleri ve protestolar düzenleyeceği ifade edildi. </span></span></div> <div><span><span>Ver.di sendikası dahil sendikalar kamuda 1,1 milyon çalışan için yüzde 10,5’lik bir ücret artışı veya 12 aylık süre için aylık en az 500 avro artış istiyor. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div> <div> </div>