<div><span><span>Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Özhaseki, şu ifadeleri kullandı: </span></span></div> <div><span><span>Verdiğimiz sözleri tuttuk, Gaziantep'te de konutlarımız yükseldi<spanSegoe UI Emoji",sans-serif">.</span></span></span></div> <div><span><span>Gaziantep'te; 29 bin 315 afet konutu, 12 bin 607 köy evi, 17 bin 600 depo-ahır ve iş yeri olmak üzere toplam 59 bin 522 bağımsız bölüm yapıyoruz. Yapımına hiç vakit kaybetmeden başladığımız 24 bin 977 afet konutu ve köy evimiz hızla yükseldi.</span></span></div> <div><span><span>"Yerinde Dönüşüm" projesinde, şu ana kadar başvuru yapılan 10 bin 954 konut ve iş yerimiz için de çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gaziantep'imizde gayretle, şevkle çalışmaya devam ediyoruz." <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div> <p dir="ltr" lang="tr">Verdiğimiz sözleri tuttuk, Gaziantep'te de konutlarımız yükseldi❗️ Gaziantep'te; ?29 bin 315 afet konutu, ?12 bin 607 köy evi, ?17 bin 600 depo-ahır ve iş yeri olmak üzere toplam 5⃣9⃣ bin 5⃣2⃣2⃣ bağımsız bölüm yapıyoruz. ?Yapımına hiç vakit kaybetmeden başladığımız 24 bin… pic.twitter.com/RCDs53TCJV</p> — Mehmet Özhaseki (@mehmetozhaseki) October 18, 2023 <div> </div>