<div><span><span>Bangladeş Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, ülkede yılın başından bu zamana kadar dang humması nedeniyle 778 kişinin hayatını kaybettiği, vaka sayısının ise 157 bin 172'ye ulaştığı bildirildi.</span></span></div> <div><span><span>Ülkenin sürdürülebilir bir politikasının olmaması ve hastalığın nasıl tedavi edileceğinin bilinememesi nedeniyle salgının daha çok yayıldığı ifade edildi.</span></span></div> <div><span><span>Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu ise rakamların gerçekte daha yüksek olduğunu ancak doğru rapor edilmediğini bildirdi. </span></span></div> <div><span><span>Bangladeş'te daha önce dang humması nedeniyle bir yıl içinde gerçekleşen en fazla ölüm 2022'de 281 olarak kayıt altına alınmıştı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div> <div> </div> <div> </div>