<div><span><span><span>6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerde büyük yıkımın yaşandığı Malatya’da ağır hasarlı binaların yıkımı sürüyor. Çevreye tehlike arz etmeyecek yüksek katlı binalar patlayıcı, diğer yapılar ise iş makinaları ile yıkılıyor.</span></span></span></div> <div><span><span><span>36 bin ağır hasarlı binanın bulunduğu kentte şimdiye kadar 10 bin üzeri binanın yıkım işleri tamamlanırken, diğer binalar ise yıkım için gün sayıyor.</span></span></span></div> <div><span><span><span>Yeşilyurt ilçesine bağlı Yakınca Mahallesi'nde bulunan 16 katlı bir bina da depremde ağır hasar alması nedeniyle bugün dinamitle patlatıldı.</span></span></span></div> <div><span><span><span>Alınan çevre güvenliğinin ardından binaya yerleştirilen bin 200 kapsülden oluşan 120 kilogram dinamit, geri sayım yapılmasının ardından patlatıldı. Patlatma ile birlikte bina saniyeler içerisinde yerle bir oldu. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></span></div>