<div><span><span>Konuyla ilgili Düzce Belediyesi'nden yapılan açıklamada, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü tarafından belli periyotlarla asansör denetiminin gerçekleştirildiği belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Yapılan denetimlerde temmuz ayından bu yana kamu ve özel binalardaki 1487 asansörden 453'ü can ve mal güvenliğini tehdit edebileceği değerlendirilerek kullanım dışı bırakıldı. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div>