<div><span><span>İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu ticaretinin önlenmesine yönelik kentte çalışma yaptı. </span></span></div> <div><span><span>Bu kapsamda kent merkezi ve Keşan ilçesinde şüphe üzerine durdurulan kişilerin üstünde ve bazı adreslerde arama yapıldı.</span></span></div> <div><span><span>Aramalarda uyuşturucu ele geçirilirken 12 şüpheli de gözaltına alındı. </span></span></div> <div><span><span>Gözaltına alınan şüphelilerin emniyetteki işlemleri devam ediyor. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div>