<div><span><span>İl Tarım ve Orman Müdürlüğünden yapılan açıklamada, 1 Ekim itibarıyla tüm bölgelerde kırmızı benekli ve doğal alabalık türlerinin avlanmasının yasaklandığını anımsattı. </span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, alabalığın 1 Ekim-28 Şubat tarihinde yumurtladığı ifade edildi. </span></span></div> <div><span><span>Yasağa uymayan kişilere idari para cezası uygulanacağı bildirilen açıklamada, "Avlanılması yasaklanan alabalık, bol oksijenli akarsularda ve kaliteli soğuk sularda yaşamayı seven nesli tükenme tehlikesi altında olan bir balık türüdür." denildi. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div>