<div><span><spansans-serif"">Aksa Tufanı operasyonu 20. gününe girerken, Filistin direnişi de işgal altındaki Filistin topraklarına, işgal altındaki yerleşim yerlerine ve askeri yığınaklara füzelerini ateşlemeye devam ediyor.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Şehid İzzeddin El Kassam Tugayları, işgalin katliamlarına tepki olarak “Tel Aviv”in hedef alındığını duyurdu. Kassam, ayrıca Mars askeri bölgesini ve Kibbutz Nirim'i havan toplarıyla hedef aldı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Buna paralel olarak Kudüs Tugayları da Kerem Şalom'un füze ve havan toplarıyla hedef alındığını duyurdu.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Kudüs Tugayları, işgalin sivillere yönelik katliamlarına tepki olarak Tel Aviv ve işgal altındaki şehirlere yönelik füze saldırılarını gösteren bir video klip yayınlamıştı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Buna karşılık Ulusal Direniş Tugayları (Ömer El Kasım'ın güçleri) işgalci rejimin "Kissufim" askeri tesisini havan toplarıyla hedef aldı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Ebu Ali Mustafa Tugayları da füze bombardımanıyla Kibutz Maflasim'i hedef aldıklarını duyurdu.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Nasır Selahaddin Tugayları ise Gazze Şeridi'ne karadan müdahale edilmesi durumunda işgali tehdit eden bir mesaj yayınladı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">İşgal medyası, "Tel Aviv" ve "Sderot" yerleşiminin yanı sıra "Nirim" ve "Kissufim"de de sirenlerin çaldığını bildirirken, işgal ordusu da "Gazze Şeridi" bölgesinde sirenlerin çaldığını bildirdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif""><strong>Kassam, işgal helikopterini vurdu</strong></span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Kassam Tugayları, bugün şafak vakti Bureyc'in doğusunda bir işgal helikopterini "SAM 7" füzesiyle hedef alarak vurulduğunu doğruladı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Bu arada işgal medyası, "Gazze Şeridi civarındaki yerleşimcilerin, kendilerine ağır ve ciddi kayıplar veren "Aksa Tufanı" sonrasında işgal hükümetine karşı öfke ve kırgınlıklarını haber yaptı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">İşgal medyası, siyonist ordusunun Gazze'deki savaşın başlangıcından bu yana 250 bin işgalci yerleşimcinin evlerinden uzaklaştırıldığını söylediğini aktardı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Kanal 12 muhabiri, Askalan ve Sderot'taki yerleşimcilerin "üzgün" olduğunu belirterek, "Çünkü Hamas hâlâ roket fırlatma ve Gazze Şeridi'ndeki nüfusu tüketme kapasitesine sahip." yorumunda bulundu. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>