<div><span><span>Rusya Dışişleri Bakanlığı, Rus diplomatların ABD'den sınır dışı edilmesinin hiçbir temele dayanmadığını belirtti.</span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, </span></span><span><span>"Washington'un, casusluk faaliyetlerinde bulunan ve suçüstü yakalanan iki Amerikalı diplomatın 'istenmeyen kişi' ilan edilmesini bahane ederek Rus diplomatları haksız yere sınır dışı ettiğini teyit edebiliriz." denildi.</span></span></div> <div><span><span>Açıklamada ayrıca şu ifadelere yer verildi: "</span></span><span><span>Gerilimi tırmandırmakla ilgilenmiyoruz ancak bu tür düşmanca eylemler devam ederse, her zaman olduğu gibi sert ve kararlı bir şekilde karşılık vereceğiz." <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div> <div> </div>