<div><span><spansans-serif"">İşgalci siyonistler, Gazze'de 7 Ekim'den bu yana en yoğun saldırılarını gerçekleştiriyor. İşgalciler hava saldırılarıyla eş zamanlı karadan ve denizden de bombardıman düzenledi. İşgal ordusu yetkilileri, hava saldırılarıyla birlikte Gazze'ye kara saldırılarını genişlettiklerini duyurdu.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">İnternet ve iletişimin tamamen kesilmesi üzerine işgal uçakları tarafından bu gece Gazze Şeridi'nin kuzeyinde şiddetli bir bombardıman gerçekleştirildi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Yoğun bombardımanlar nedeniyle sağlık ve kurtarma ekiplerinin olay yerine gitmede büyük zorluk yaşadığı, bu nedenle şehit ve yaralıların tahliye edilemediği belirtildi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Öte yandan işgalciler, daha önce vurmakla tehdit ettikleri Şifa Hastanesi'nin çevresini bombalamaya başladı. Kaynaklar, Şifa Hastanesi'nin yanı sıra Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki Endonezya Hastanesi civarında da şiddetli bombardımanların yaşandığını kaydetti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Filistin medyası ayrıca işgalin bu gece, Gazze Şeridi'nin kuzeyindeki bölgelere defalarca uluslararası yasaklı beyaz fosfor bombaları attığını bildirdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Öte yandan Gazze şehrinin batısında yerlerinden edilmiş insanların barındığı El Şati kampındaki bir apartmanın bombalanması sonucu en az 100 kişinin şehit olduğu bildirildi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Gazze ile tüm iletişimin koptuğu belirtilirken Dünya Sağlık Örgütü, Sınır Tanımayan Doktorlar, UNICEF, Hükümet Enformasyon Bürosu ve Kızılay, çalışanları ve ekipleriyle iletişim kuramadıklarını bildirdi. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>