<div><span><spansans-serif"">İşgal rejiminin Ulusal Güvenlik Merkezi, 4. Seviye uyarı yayınlayarak Türkiye'ye seyahat uyarısı yaptı ve Türkiye’de bulunan vatandaşlarının ülkeyi derhal terk etmelerini söyledi.<strong> (İLKHA)</strong></span></span></div>