<div><span><spansans-serif"">Canlı yayında yaptığı katliamları dünya sadece seyretmekle yetindi. Gece saat 13.00'te başlayan baskınlar hala devam ediyor. </span></span></div> <div><span><spansans-serif"">İşte Şifa Hastanesinde gece boyu yaşananlar:</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">01.00 işgal rejimi, Şifa Hastanesine saldırmayı planladıklarını resmen bildirdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">01.15 Şifa Hastanesinde medyada kısmi düşmeler olduğu bildirildi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">01.30 işgal rejimi, Şifa Hastanesinin girişine doğru ilerlemeye başladı. Hastane ablukaya alındı. </span></span></div> <div><span><spansans-serif"">01.45 işgal rejimi, Şifa Hastanesinin batı yakasına giriş yapmaya başladı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">02.00 Şifa Hastanesindeki doktorlar, hastane kompleksinin girişinden silah sesleri geldiğini bildirdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">02.30 Şifa Hastanesinde bir doktor, canlı yayına bağlanarak yaşanan vahşeti anlattı. "Sonuna kadar Şifa Hastanesi'nde hastalarımızın yanında kalacağız. Hayatta kalırsak sizlerle görüşeceğiz, şehid olursak cennette görüşürüz.” dedi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">02.45 Gazze Sağlık Bakanlığı Genel Müdürü, "İşgal, telefonuma bir mesaj gönderdi ve Şifa'daki faaliyetlerinin hedefinin HAMAS olduğunu söyledi."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">03.00 HAMAS, "Şifa sağlık kompleksine yapılan saldırıdan ve oradaki herkesin hayatından işgali ve Biden'ı sorumlu tutuyoruz." açıklamasını yaptı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">03.30 HAMAS Hükümet İletişim Ofis, "İşgal askerleri Şifa Hastanesi içindeki hasta odalarını basıyor."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">03.45 HAMAS Hükümet İletişim Ofis, "Şifa sağlık kompleksine yapılan saldırı bir savaş suçudur."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">03.45 İslami Cihad, "ABD, Şifa Hastanesine düzenlenen saldırıda düşmanın şu anda işlediği suçun ortağıdır."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">03.50 Gazze Sağlık Bakanlığı, "Onlarca işgalci asker Şifa yerleşkesindeki acil durum binasına girdi. İşgal ordusunun tankları tıbbi yerleşke alanına girdi."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">03.55 Gazze Sağlık Bakanlığı, "Onlarca işgalci asker Şifa yerleşkesindeki binaya girdi"</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">04.00 Bir telefon görüşmesinde işgal rejimi, Şifa Hastanesinde kalan Gazze Sağlık Bakanlığı müdüründen emirlere uymasını istedi; hastane müdürü de; "Ben doktor olarak çalışıyorum ve Şifa yerleşkesinde görevlerimi yerine getiriyorum. Seninle işbirliği yapmıyorum." cevabını verdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">04.15 Gazze Sağlık Bakanlığı Müdürü, "İşgal ordusunun, kuvvetlerinin komutanıyla görüşmek üzere aşağı inme talebini reddettim."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">04.20 Şifa Hastanesinden bir görgü tanığı, "Şifa Hastanesinin acil servisinde onlarca işgalci asker var."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">04.30 Şifa sağlık kompleksi içindeki sağlık ekipleriyle iletişim kesildi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">04.50 Sağlık Bakanlığı Sözcüsü, "Korkacak hiçbir şeyimiz yok; Şifa Hastanesi'nde hiçbir şey saklamıyoruz."</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">05.15 Sağlık Bakanlığı Sözcüsü, "İşgal çeteleri, Şifa Hastanesinin bodrumunu arıyor." <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>