<div><span><spansans-serif"">İşgalci siyonist rejim, Gazze'de savaş suçu işlemeye devam ediyor.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Gazze'deki hükümet yetkilileri, işgalci rejiminGazze şehir merkezindeki Ehli Arap Hastanesi avlusunu bombalayarak yeni bir savaş suçu daha işlediğine dikkat çekti.</span></span></div> <div><span><spanCalibri","sans-serif"">Gazze Sağlık Bakanlığı Sözcüsü, "Siyonist rejimin El Ahli Baptist Hastanesi'ne düzenlediği hava saldırısında 500'den fazla kişi şehit oldu" açıklamasın yaptı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Enkaz altında halen insanların olduğunu ifade eden yetkililer, şehit sayısın artabileceğinden endişe duyduklarını bildirdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Hastanenin, işgal bombardımanı nedeniyle Gazze'den yerinden edilen yüzlerce ailenin yoğunlukta olduğu ifade edildi. </span></span></div> <div><span><spansans-serif"">El Cezire muhabiri Wael el-Dahduh da olay sonrası şahit olduklarını şöyle anlattı:</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">"Baptist Hastanesi'nde tanık olduklarımız korkunç, dehşet verici görüntülerdi. Çocukların, gençlerin, yaşlı erkek ve kadınların parçalanmış bedenlerini gördük.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Bombalama hastanenin çevresinde değil, merkezinde gerçekleşti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Gördüklerimizin dehşetinden konuşamıyoruz.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Çuvallara konulmuş et yığınları gördük." </span></span><span><spansans-serif""><strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>