<div><span><spansans-serif"">İspanyol medyasına göre ülkede eylül ayının son haftasında Covid-19 aşısı kampanyası başlayacak. Aşı olmak isteyenlere, dünyada yaygın olan Coronavirus varyantlarına uygun yeni formüller verilecek. Böylece İspanya'nın son yıllarda satın aldığı 100 milyon dozdan fazla ilacın artık geçerliliği kalmadı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Bu ilaçların kesin maliyeti bilinmiyor ancak ülkenin Sağlık Bakanlığı 2021 ve 2022 yılları için aşılara 2,2 milyar Euro'dan fazla bütçe ayırmıştı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">4 Temmuz'da İspanyol hükümeti ülkedeki Covid-19 salgınının sona erdiğini ilan etti ve zorunlu maske takma zorunluluğunu kaldırdı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>