<div><span><span>İsveç'in Eskilstuna kentinde bulunan Arby Camisi kundaklandı.</span></span></div> <div><span><span>Camide çıkan yangın, büyük hasara yol açtı.</span></span></div> <div><span><span>Arby Camisi İletişim Başkanı Anas Deneche, yangının kundaklama sonucu çıktığını belirtti.</span></span></div> <div><span><span>Deneche, bir sene boyunca tehdit ve fiziksel saldırılara maruz kaldıklarını, bu durumun polis raporlarında da mevcut olduğunu belirtti.</span></span></div> <div><span><span>Arby polisinden yapılan yazılı açıklamada, yangın sonrası caminin tamamen kullanılamaz hale geldiği ve yangınla ilgili soruşturma başlatıldığı kaydedildi. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>