<div><span><span>Kerkük'ün Hewice ilçesinde bir düğünde yemek yiyen 150 kişi rahatsızlandı. </span></span></div> <div><span><span>Bulantı, kusma ve baş dönmesi şikâyeti görülen davetliler hastaneye kaldırıldı.</span></span></div> <div><span><span>Kerkük Sağlık Genel Müdürü Ziyad Halef, düğün törenine katılanların yedikleri yemekten zehirlendiklerini ve hastanede tedavilerine devam edildiğini bildirdi.</span></span></div> <div><span><span>Halef, "Hewice Hastanesi'nde gerekli tüm tedbirler alındı. Durum kontrol altında ve tüm hastalar gerekli tedavileri alıyor." dedi.</span></span></div> <div><span><span>Kerkük Polis Müdürü Fetah Mahmud ise yemeğin damat evi tarafından hazırlandığını, düğüne katılan tüm konukların rahatsızlandığını söyledi.</span></span></div> <div><span><span>Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, zehirlenmenin nedeni araştırılıyor. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>