<div><span><span>Başbakan Dibeybe, siyonist işgal rejiminin Gazze'deki Baptist (Ehli Arab ) Hastanesi'ni vurmasına tepki göstererek, "</span></span><span><span>İşgalci İsrail güçlerinin Gazze'deki El-Ehli Baptist Hastanesini vurması vahşi bir suç. Her türlü sınırı aşan bu suçu kınıyoruz. Tıbbi ve sivillere ait tesislerin vurulması bir savaş suçudur ve bu saldırganlığa son verilmesi gerekir" dedi. </span></span></div> <div><span><span>Dibeybe ayrıca, başta büyük devletler olmak üzere tüm devletlere işgal rejiminin suçlarını durdurma ve abluka altındaki Gazze'ye insani yardımların ulaşması için koridor açma çağrısı yaptı.<strong> (İLKHA)</strong></span></span></div> <div> </div>