<div><span><span>Luksor kentinde yolcu gemisi bakım sırasında battı.</span></span><span><span>Luksor Valiliğinden yapılan açıklamada, batan gemide bulunan 2 Mısırlı personelden Hassan El-Maghrebi hayatını kaybederken diğer personel Ahmed Sayed’i arama çalışmalarının sürdüğü bildirildi.</span></span><span><span>Luksor Valisi Mostafa Alham yaptığı açıklamada, yolcu gemisinin 2010’dan bu yana hizmet dışı olduğunu ve bakım yapıldığını söyledi. </span></span><span><span>Olaya ilişkin soruşturma başlatıldı. </span></span></div>