<div><span><span>Azerbaycan ordusunun Karabağ’da başlattığı operasyonun sona ermesinin ardından Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ve Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, telefonda görüştü.</span></span></div> <div><span><span>Ermenistan tarafından yapılan açıklamada, “Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile telefon görüşmesi yaptı. Dağlık Karabağ’daki durum ele alındı. Taraflar ayrıca Ermeni - Rus ikili ilişkilerine dair konuya da değindi” ifadeleri kullanıldı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>