<div><span><span>Sahil Güvenlik Mobil Radarı (MORAD-15) tarafından Bodrum açıklarında lastik bot içerisinde bir grup düzensiz göçmenin olduğu tespit edildi.</span></span></div> <div><span><span>Bölgeye görevlendirilen ekipler, hareketli lastik botu durdurularak içerisindeki 22 düzensiz göçmen yakaladı.</span></span></div> <div><span><span>Düzensiz göçmenler, işlemlerinin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne gönderildi. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div>