<div><span><span>Edinilen bilgilere göre, Çelebi Mehmet Meydanı'nda sandviç yedikten bir süre sonra rahatsızlanan öğrencilerin haber vermesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. </span></span></div> <div><span><span>Rahatsızlanan 3 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.</span></span></div> <div><span><span>Polis işletmede inceleme başlatırken öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div>