<div><span><span>Akşam saatlerinde işgal rejiminin soykırım girişimi olan Ehl-i Arap Hastanesi bombardımanını lanetlemek için, yüzlerce Şanlıurfalı Rabia Meydanında toplandı.</span></span></div> <div><span><span>Sık sık "Kahrolsun israil", "HAMAS'a selam direnişe devam", "Mehmetçik Aksa'ya" şeklinde sloganlar atılarak siyonist rejim telin edildi.</span></span></div> <div><span><span>STK'ların destek verdiği eylemde, STK başkanları konuşmalar yaparak saldırıları lanetledi. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>