<div><span><spansans-serif"">Şifa Hastanesi Genel Müdürü Muhammed Ebu Selime, El Cezire'ye yaptığı açıklamada, Gazze Şeridi'nin kuzeyine hiçbir yardımın gelmediği belirtti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">İşgalci siyonistlerin hastaneyi başlarına yıkmasından endişe duyduklarını belirten Ebu Selime, tüm hasta ve yaralılardan dünyanın sorumlu olduğunu kaydetti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Ebu Selime, uluslararası toplumun herhangi bir içecek su veya bir litre yakıt sağlamamasından da üzüntü duyduklarını belirterek sağlık ekiplerinin yaralılara tedavi sağlayamamaları nedeniyle de hüsrana uğradığını kaydetti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Durumun şu an tam anlamıyla bir "trajedi" olduğunu vurgulayan Ebu Selime, işgalcilerin bugün adeta hastanelere "savaş günü" ilan ettiğini söyledi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif""><strong>"Yakıt stoklarımız yarın bitiyor"</strong></span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Ebu Selime, Yakıt stoklarımız yarın bitiyor ve 10 dakikalık elektrik kesintisinden sonra suni teneffüse bağlı tüm hastalar ölecek!" dedi. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>