<div><span><span>Siyonist işgal rejiminin abluka altındaki Gazze Şeridi'ne yönelik saldırıları aralıksız devam ediyor. </span></span><span><span>Siyonist rejim, Gazze'nin kuzeyindeki Cibaliye bölgesinde bulunan Endonezya Hastanesi'ne saldırdı. </span></span><span><span>Gazze'deki Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Eşref el-Kudra, yaptığı yazılı açıklamada, "Gazze Şeridi'ndeki Endonezya Hastanesi şu anda elektrik jeneratörleri ve binaların büyük bir kısmını etkileyen ağır bombardımana maruz kalıyor." ifadesini kullandı.</span></span></div> <div><span><span>Kudra, hastanedeki 200 yaralının ve sağlık personelinin hayatından endişe ettiklerini belirtti. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>