<div><span><span>Siyonist işgal rejimi sözde askerleri, Gazze'nin en büyük sağlık kompleksi olan Şifa Hastanesi'ne, tanklar ve buldozerler eşliğinde baskın düzenledi.</span></span></div> <div><span><span>Yüzlerce işgalci asker, acil servise girdi ve bodrum katlarında arama yaptı.</span></span></div> <div><span><span>Siyonist rejim sözde ordu radyosu, baskın yapılan Şifa Hastanesi'nde işgalci esirlerin bulunduğuna dair bir belirti olmadığını duyurdu.</span></span></div> <div><span><span>Haberde, "Şifa Hastanesi'nde kaçırılanların varlığına dair bir belirti yok, taramalar devam ediyor." ifadelerine yer verildi.</span></span></div> <div><span><span>Haberde, hastanedeki siyonist işgalciler ile "askerlerden ayrı bir yerde bulunan hastalarla veya hastanedeki sağlık ekipleriyle herhangi bir sürtüşme yaşanmadığı" kaydedildi.</span></span></div> <div><span><span>Siyonist işgal rejimi sözde askerlerinin sağlık görevlilerinin ve Arapça konuşanların eşliğinde, odadan odaya girdiği, kattan kata çıktığı, hem çalışanlar hem hastaları sorguladığı belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Hastaneye sığınan insanların binanın önündeki avluya toplandıkları ve bazılarının "güvenlik kontrolünden" geçirildikleri ifade edildi.</span></span></div> <div><span><span>Baskının ardından siyonist işgal rejimi sözde askerlerinin Şifa Hastanesi'nin boşaltılmasını istedikleri belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Yerinden edilen kişilerin Şifa Hastanesi'nden çıktıktan sonra nereye gidecekleri belli değil.</span></span></div> <div><span><span>Siyonist rejim sözde ordusu, Şifa Hastanesi'ndeki "operasyonunun" hâlâ devam ettiğini söylüyor.</span></span></div> <div><span><span>Gazze Sağlık Bakanlığı'nın son bilgilerine göre hastanede sağlık ekipleri, aralarında 600 yaralı ve 36 yenidoğanın da bulunduğu yaklaşık 2 bin 500 kişi bulunuyor. (<strong>İLKHA)</strong></span></span></div>