<div><span><span>Irak Enerji İşlerinden Sorumlu Başbakan Yardımcısı ve Petrol Bakanı Hayyan AbdulganiIrak, petro ihracatı için Türkiye ile anlaştıklarını söyledi. </span></span></div> <div><span><span>AbdulganiIrak, yaptığı açıklamada, "Kuzey petrolünün ihracının devamı için Türkiye ile anlaştık." dedi.<strong> (İLKHA) </strong></span></span></div>