Deprem sonrası vatandaşlar sokaklara çıktı

Bursa'da merkez üssü Gemlik olan 5.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Yaşanan deprem vatandaşlarda paniğe neden oldu.

Deprem sonrası vatandaşlar sokaklara çıktı