İstanbul Valisi Gül'den "evsizleri 112'ye bildirin" çağrısı

İstanbul Valisi Davut Gül, vatandaşlardan soğukta sokakta kalan evsizleri 112'ye bildirmelerini istedi.

İstanbul Valisi Gül'den "evsizleri 112'ye bildirin" çağrısı

Vali Gül, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:"Şu anda İstanbul'da hava sıcaklığı 5 derece. Ekiplerimiz sokaklarda yaşayan evsizleri uygun mekânlara naklediyor. Hemşerilerimizden, gördükleri evsizleri 112'ye bildirmelerini rica ediyoruz. Kimse aç ve açıkta kalmasın."