Seyir halindeki otobüs alev aldı

Adana'da şehirlerarası yolcu otobüsünde seyir halinde iken bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.

Seyir halindeki otobüs alev aldı

Olay, Pozantı-Adana otoyolu, Tekir civarında meydana geldi.Seyir halindeki otobüs henüz öğrenilemeyen bir sebeple alev almaya başladı. Otobüs alev alırken, yolcular ekiplerin gelmesini beklediler.Olayla ilgili henüz bir açıklama yapılmadı.