<div><span><spansans-serif"">Bugünkü G20 zirve oturumunun ardından Hindistan Başbakanı Narendra Modi, Brezilya Devlet Başkanı Luiz Inacio Lula da Silva'ya sembolik bir tokmak teslim etti. </span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Böylece Brezilya bir yıllığına G20 başkanlığını devraldı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Lula da Silva ise gelecek yıl Rio de Janeiro'da G20 ülkeleri liderlerini beklediğini söyledi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Brezilya'nın başkanlığının üç önceliğinin olacağını belirten Silva, bunları, "yoksulluğa karşı mücadele", "sürdürülebilir kalkınma" ve "Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi (BMGK) küresel kuruluşlarında reform" şeklinde sıraladı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>