USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

Dicle Kaymakamından Jandarma Personeline Başarı Belgesi

Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde görev yapan ve asayiş ile güvenliğin sağlanmasında üstün performans gösteren jandarma personeli, Kaymakam Mustafa Atış tarafından başarı belgesiyle ödüllendirildi.

Dicle Kaymakamından Jandarma Personeline Başarı Belgesi

Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde güvenlik ve kamu düzeninin korunmasına yönelik çalışmalarda başarılı performans sergileyen jandarma personeli, düzenlenen törenle başarı belgesi aldı.

Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, İlçe Jandarma Komutanlığı bünyesinde görev yapan ve ilçenin huzur ile güvenliği için özveriyle çalışan personeli makamında ağırladı. Kaymakam Atış, başarılı çalışmalarıyla öne çıkan İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca ile birlikte görevlerinde üstün gayret gösteren personele başarı belgelerini takdim etti.

Törende konuşan Kaymakam Mustafa Atış, jandarma teşkilatının ülkenin güvenliği ve kamu düzeninin sağlanmasındaki kritik rolüne dikkat çekti. Jandarmanın köklü geçmişi, disiplinli yapısı ve görev bilinciyle vatandaşların en önemli güvencelerinden biri olduğunu vurgulayan Atış, ilçede yürütülen başarılı çalışmalar nedeniyle tüm personeli tebrik etti.

Jandarma teşkilatının gece gündüz demeden fedakârca görev yaptığını belirten Atış, güvenlik güçlerinin ortaya koyduğu üstün gayretin takdire değer olduğunu ifade etti. Başarılı personelin çalışmalarının vatandaşların huzuruna doğrudan katkı sunduğunu dile getiren Atış, görevlerinde üstün başarı gösteren tüm jandarma mensuplarına teşekkür ederek çalışmalarında başarılarının devamını diledi.

Kaymakam Atış ayrıca, vatan uğruna hayatını kaybeden şehitleri rahmetle andığını, gazilere ise sağlıklı ve huzurlu bir ömür temennisinde bulunduğunu söyledi.

KAYNAK: İHA