<div>Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanlığı ve Öz Sağlık-İş Sendikası tarafından sağlık ve sosyal hizmet çalışanları arasındaki dayanışmayı artırmak amacıyla düzenlenen Geleneksel Dostluk, Kardeşlik ve Dayanışma Futbol Turnuvası başladı.</div> <div>Turnuvanın açılış maçına Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık-İş Sendikası Şube Başkanı Mehmet Aküzüm de katıldı. Açılışta konuşan Aküzüm, organizasyonun yalnızca sportif bir etkinlik olmadığını, aynı zamanda çalışanlar arasındaki birlik ve kardeşlik bağlarını güçlendirmeyi hedeflediğini ifade etti.</div> <div>Futbolun dostluk ve dayanışmayı pekiştiren önemli bir araç olduğunu belirten Aküzüm, turnuvada asıl kazananın centilmenlik ve ekip ruhu olacağını vurguladı.</div> <div></div> <div>"Aynı hedef doğrultusunda emek veren çalışma arkadaşlarımızın saha içinde de dayanışma ve kardeşlik örneği sergilemesi, turnuvamızın temel amacını en güzel şekilde yansıtıyor" diyen Aküzüm, organizasyona katılan tüm takımlara başarılar diledi.</div> <div>Turnuvanın sağlık ve sosyal hizmet çalışanları arasındaki birlik ve beraberliği daha da güçlendireceğine inandığını belirten Aküzüm, "Birlikte daha güçlüyüz, birlikte daha güzeliz. Fair-Play ruhunun hâkim olduğu, dostluğun kazandığı bir turnuva olmasını temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.</div> <div>Geleneksel olarak düzenlenen turnuvanın, önümüzdeki günlerde oynanacak karşılaşmalarla devam edeceği öğrenildi.</div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div> <h4>KAYNK: İHA</h4> <div></div>