<div>Erzincan Emniyet Müdürlüğü personeli, şehit Polis Memuru Rahmi Sarıgül’ün şehadet yıl dönümü dolayısıyla annesi Fatma Sarıgül’ü ziyaret etti.</div> <div></div> <div>İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Sosyal Hizmetler ve Sağlık Şube Müdürlüğü personeli tarafından gerçekleştirilen ziyarette, şehit polis memuru Rahmi Sarıgül rahmet ve minnetle anıldı.</div> <div></div> <div>Şehit annesi Fatma Sarıgül ile bir süre sohbet eden emniyet personeli, ailenin hal ve hatırını sorarak her zaman yanlarında olduklarını ifade etti.</div> <div></div> <div>Açıklamada, vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitlerin rahmetle anıldığı belirtilerek, gazilere de şükran ve minnet duygularının iletildiği kaydedildi.</div> <div></div> <div>Ziyaret, yapılan duaların ardından sona erdi.</div> <div>KAYNAK : İHA</div>