<div><span><span>Çernobil'i ziyaret eden Grossi, yaptığı açıklamada, burada kalıcı bir misyon kuruyor olmalarının hem Ajans hem Ukrayna hem de tesis açısından önemli olduğunu belirtti.</span></span></div> <div><span><span>Grossi, "Çernobil’in işgal edilmesinin üzerinden geçen bir yılın ardından her şeyin yeniden yoluna girmiş olması çok önemli" dedi. </span></span></div> <div><span><span>Çernobil’in tekrar saldırıyla karşı karşıya kalmamasını ümit ettiğini belirten Grossi, burada oluşturulan kalıcı misyonun amaçlarından birinin de bu tür tehlikelerin yaşanmasını önlemek olduğunu ifade etti.</span></span></div> <div><span><span>Grossi, buradaki temaslarının ardından başkent Kiev’e geçerek, Ukrayna Başbakanı Denis Şmıgal ile görüştü. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div> <div> </div>